Reklaam sulgub sekundi pärast

Päevakaja

toob sinuni Omega Laen

Paha lugu! Eesti Energia saatis klientidele vigased arved

BNS

Kolmandik riigile kuuluva energiafirma Enefit (Eesti Energia) klientidest said veebruari eest vigase arve, kus tarbijalt küsiti suuremat tasu, ernergiafirma kinnitusel oli tegemist tehnilise rikkega, kirjutab Postimees. 

Postimehe poole pöördunud Enefiti kliendid said veast teada energiafirma neile saadetud teatest. Ühel toimetusega ühendust võtnud eramaja kliendil oli võrgupaketi ampritasu arvestusel 20 A juures arvestuse viga 59 senti.

Eesti Energia kinnitusel sai ligi kolmandik Enefiti elektrimüügi klientidest tehnilise rikke tõttu ebatäpse veebruarikuu elektriarve, kus oli viga kuutasu arvestuses. Enefit parandab arveldusvea järgmise kuu arvega automaatselt ära, seega kliendid arve summa korrigeerimise pärast muretsema ei pea.

"Märtsi algul saadetud veebruarikuu arvel kuvati kliendi elektri- ja/või võrgupaketi tasu mõnekümne sendi võrra suuremaks, kui oleks pidanud. Enammakstud summa arveldame kliendile automaatselt tagasi järgmise arvega. Teisisõnu parandame oma vea ise automaatselt ära ning kliendid selleks ise midagi tegema ei pea. Mõistan, et kuigi räägime väikestest summadest, tekitab see meie klientides asjatut segadust. Paraku tuleb selliseid eksimusi tänases tehnilises maailmas ette. Palun siiralt eksimuse pärast vabandust," sõnas Enefiti Eesti turu juht Santa Tohver.

Päevakaja

toob sinuni Omega Laen