Reklaam sulgub sekundi pärast

Päevakaja

toob sinuni Omega Laen

Reklaamipsühholoogia õppejõud puruks pommitatud majade plakatitest: see oli sotsiaalne kunst

Uku Adrian Ilves

Puruks pommitatud maja plakat
Puruks pommitatud maja plakat — FOTO: Priit Simson / Delfi Meedia

TLÜ reklaamiteooria- ja psühholoogia lektor Tiina Hiobi sõnul oli puruks pommitatud majade plakatite näol tegu sotsiaalse kunstiga ning inimeste segadus ja kohati ka ärrituvus oli ettearvatav.

TLÜ Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob ütles intervjuus TV3 portaalile, et puruks pommitatud majade kampaania oli üks näide sellest, kus keeratati n-ö vinti peale eesmärgiga, et inimesed sõnumit rohkem teadvustaksid. Samuti mõjusid plakatid jõuliselt just seepärast, et need olid näituse- või kunstisaali asemel otse tänaval, kus neid oli raske mitte märgata.

Päevakaja

toob sinuni Omega Laen