TLÜ reklaamiteooria- ja psühholoogia lektor Tiina Hiobi sõnul oli puruks pommitatud majade plakatite näol tegu sotsiaalse kunstiga ning inimeste segadus ja kohati ka ärrituvus oli ettearvatav. TLÜ Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob ütles intervjuus TV3 portaalile, et puruks pommitatud majade kampaania oli üks näide sellest, kus keeratati n-ö vinti peale eesmärgiga, et inimesed sõnumit rohkem teadvustaksid. Samuti mõjusid plakatid jõuliselt just seepärast, et need olid näituse- või kunstisaali asemel otse tänaval, kus neid oli raske mitte märgata. Tühista Δ Kommenteeri Kommentaarid puuduvad — FOTO: Autopay Sisuturundus Parim alternatiiv pangaliisingule: puudub Euribor ja kaskokindustus! TopDoor Sisuturundus Top 5 kriteeriumit, mida peaksite järgima, kui otsustate osta väravaautomaatika või tõkkepuu!
TopDoor Sisuturundus Top 5 kriteeriumit, mida peaksite järgima, kui otsustate osta väravaautomaatika või tõkkepuu!
Liisa üheks nõudeks oligi, et tõuks tuleb perre vaid juhul, kui lastel peas korralik kiiver ja mitte mingi väike munakoorekas. — FOTO: Laser Laser 12-aastane poiss sõitis 80km/h: lapsevanemad ostavad oma võsukestele illegaalseid tõukerattaid
Genka ja Maris Kõrvits — FOTO: Erlend Štaub Tele ja kino GALERII | Esilinastus uhiuus Eesti mängufilm “Vari”: vaata, kes olid kohal!
Liis Lemsalu — FOTO: TV3 Seltskond Tõeliselt südamlik! Liis Lemsalu avaldas üllatava detaili oma pulmakleidi kohta
Silvia Ilves külastas Elamus SPA lasteala avamist — FOTO: GoodNews Seltskond FOTOD | Silvia Ilves külastas Elamus SPA lasteala avamist tavatus olekus