Reklaam sulgub sekundi pärast

FOTOD | Kaubamajas esitleti uut moekollektsiooni: Liisi Eesmaa tõi pisitütre seltskonda

Liisi Eesmaa koos oma lapsega
Liisi Eesmaa koos oma lapsega — FOTO: Getter Raiend

Eile, 2. oktoobril, esitlesid Kaubamajas tuntud Eesti moedisainer Kriss Soonik-Käärmann ja Woolishi kudumibrändi tegevjuht Anna Siimu esmakordselt oma koostöös valminud kollektsiooni. Üritust väisasid teiste hulgas näiteks Liisi Eesmaa, Inger Fridolin, Piret Puppart ja Hannes Rüütel.

Meeleolukal avapeol tutvustasid disainerid Kriss Soonik-Käärmann ja Anna Siimu värskelt valminud erikollektsiooni „KAHESUS“, kus saavad kokku kaks brändi, kaks nägu ning tooted on kahtepidi kantavad. Selle teema valguses toimus üritusel ka vestlusring, kus Marika Hanson ja Agnes Tiimus arutlesid koos Silja Silleriga inimese terviklikkuse ja keha harmoonilise toimimise üle, tuues esile tasakaalu leidmise olulisuse meie igapäevaelus.

Vaata fotosid ürituselt!

Woolishi ja Kriss Sooniku erikollektsiooni keskmeks on sünergia intiimsuse ja pehmuse vahel, mis koob kokku kahe brändi unistused. Kollektsiooni kuuluvad avara lõikega meriinovillast kardigan, kahtepidi kantavad pullover, elegantsed sallid ja mütsid. Kõik tooted on 100% meriinovillast.

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo väärtustanud Eesti disaini ja toetanud Eesti moekunstnike loomingut. „Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas on ka selleks loodud täiesti eraldi Eesti disaini ala, kus nii Woolishi kui ka Kriss Sooniku moemärgid on juba pikemat aega müügil olnud. Meil on väga hea meel, et nad esitlesid oma erikollektsiooni just Kaubamajas. Kõik moehuvilised on oodatud tutvuma Tallinna Kaubamajja ja Kaubamaja e-poodi,“ lisas Ratas.

„Kaubamaja on tuntud Eesti moedisaini toetaja ja mõlema brändi pikaajaline koostööpartner. Tundus nii loomulik lansseerida meie unikaalne koostöö just Kaubamajas,“ rääkis Kriss Soonik-Käärmann.

Anna Siimu hinnangul on Kaubamaja olnud Woolishi jaoks hindamatu partner, pakkudes platvormi, mis aitab brändil end tutvustada ja oma ainulaadset loomingut laiemale publikule esitleda. „Meie väärtused kattuvad, pühendudes kvaliteetsete ja keskkonnasõbralike toodete loomisele ning esindamisele,“ lisas Siimu.