Reklaam sulgub sekundi pärast

Kõigest saab reklaam! Pakendikeskus viskab nalja Jan Uuspõllu purunenud suhte üle

Pakendikesk nus valja Uuspõllu purunenud suhte üle
Pakendikesk nus valja Uuspõllu purunenud suhte üle — FOTO: TV3/Pakendikeskus

"Jan, kui üks leek kustub, siis süüta teine," on kirjas Pakendikeskuse uuel reklaamil, kus tulepakkusid müüakse kaks ühe hinnaga.

Pakendikeskus ei jäta juhust kasutamata ning on taas avaldanud tabava reklaami argipäevastel teemadel. Seekord sattus uue slogani keskmesse Jan Uuspõld, kes hiljuti teatas oma lahkuminekust kallimast Brigita Antonist. Loe rohkem SIIT!

Pildi kirjelduses seisab veel: "Muinasjutt võib jätkuda näiteks muinastulede ööl. Tänu tulepakule on lihtne leeki uuesti läita. Ostad ühe, saad teise tasuta kaasa. Pakkumine kehtib augusti lõpuni."

Pakendikeskuse reklaam on sotsiaalmeedias saanud juba palju positiivset tagasisidet ning rahvas on üleüldiselt vaimustatud geniaalsetest reklaamiideedest. Loe, kuidas valmivad suurepärased Pakendikeskuse reklaamid SIIT!

Pakendikeskuse tiim on juba pikalt rahvast lõbustanud oma reklaamidega, kuid nüüd proovis sama teha ka üks teine firma, kes koheselt rahva pahameele alla sattus. 

Koduabilise reklaam
Koduabilise reklaam — FOTO: Facebook

Postitus on tänaseks eemaldatud, kuid Facebooki grupis "Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt" on kuvatõmmisena postitus endiselt alles. Selle kommentaariumis möllab rahvas endist viisi ja on pahane, et firma Pakendikeskust kopeeris. "Väga mage! Pakendikeskuse reklaamid on nutikad ja naljakad, pole kunagi läinud labaseks," kirjutas üks. Teised on pahased, et naisi võrreldakse koduabilisega. 

Kroonika Meelelahutusauhindadel juunikuu esimesel päeva lahvatas uudispomm kui Jan Uuspõld ilmus üritusele uue naise käevangus. Nimelt tõi Jan oma uue ning endast poole noorema kallima esimest korda seltskonda. 49-aastase Jani kõrval võis näha 25-aastast La Bianca kehasalongi omanikku Brigita Antonit. Uuspõld käis Antoni juures LPG-massaažides ja sealt tekkis ka nende vaheline säde.