Reklaam sulgub sekundi pärast

Moenädalad polegi suurim eesmärk? Maison Beasti looja: see ei näita meie jaoks, et firma on edukas

Joonatan Pärn

Mida kujutab endast rahvusvahelise haardega kodumaine moebränd Maison Beast?
Mida kujutab endast rahvusvahelise haardega kodumaine moebränd Maison Beast? — FOTO: Erik Nivazov

Poolteist aastat tagasi sündis kodumaine moebränd Maison Beast, mille loomingut sai sel sügisel näha New Yorgi ja Milano moenädalatel. Selgub, et moenädalad pole brändi jaoks aga omaette eesmärgiks, vaid saavutusi mõõdavad nad hoopis teistsuguste kriteeriumitega!

New Yorgi ja Milano moenädatel debüteerinud kodumaise brändi loojateks on Mihail BurõhhKristiina Jeromans ja Kaido Põldma. Mihaili sõnul pole moenädalatel osalemine nende jaoks siiski omaette eesmärk või saavutus, vaid hoopiski võimalus oma tooteid näidata.