Reklaam sulgub sekundi pärast

Autodiiler.ee: kuidas Eesti uusim automüügiportaal vallutab turgu

Sisuturundus

Autodiiler
Autodiiler

Eesti automüügiturule on astunud uus ja muljetavaldav tegija – automüügiportaal Autodiiler.ee. Vaid poole aasta jooksul on see portaal kogunud üle 3,7 miljoni külastuse, pakkudes autoomanikele ja ostjatele lihtsamat, soodsamat ja kasutajasõbralikumat viisi sõidukite ostmiseks ja müümiseks. Kuid mis on selle portaali edu saladus ja kuidas see eristub teistest sarnastest platvormidest?

Asutajate kirg ja kompetentsus: edu võti

Autodiiler.ee sündis erineva taustaga, ent sarnaselt mõtlevate entusiastide koostöös. Portaali loojad, kelle seas on IT-spetsialiste, turunduse ja reklaami eksperte ning autotööstuse asjatundjaid, otsustasid ühendada oma teadmised ja kirg, et luua midagi unikaalset. Nende eesmärk oli muuta automüügi protsess Eestis paremaks, lihtsamaks ja taskukohasemaks.

Üks portaali asutajatest, Martin Ojaste, on olnud pikka aega seotud IT-arendusega ning on lisaks tuntud ka Eesti driftisõidu skenes. Ta meenutab, et idee automüügiportaali loomiseks küpses tema peas juba kümme aastat tagasi. Teine asutaja, Karel Piiroja, kes on mitmekordne Eesti driftimeister ja võistlusautode mehaanik-insener, jagas sarnast unistust. Need kaks meest otsustasid oma jõud ühendada, ja nendega liitusid veel full stack arendaja Marko Murumaa ja projektijuht Mait Metsküla. Koos moodustasid nad tiimi, mis ühendas autode ja tehnoloogia teadmised ning tõi need kokku uue ja kaasaegse automüügiportaali loomiseks.

Tiim
Tiim — FOTO: Autodiiler

Kiire algus ja kasv

Portaali loomine ei olnud lihtne protsess. Aasta aega kestnud mõttetöö, planeerimine ja arendamine viisid lõpuks tulemuseni, mis ületas kõiki ootusi. Autodiiler.ee läks ametlikult käiku 2023. aasta 17. detsembril. Algus oli kiire ja väljakutseterohke – tehnilised probleemid ja kasutajate tagasiside nõudsid pidevat kohandamist ja arendamist. Kuid hoolimata algusaegade pingetest ja väljakutsetest, suutis portaal juba esimese kuu jooksul koguda üle 200 000 külastuse ja registreerida üle 1000 uue kasutaja.

Täna, vaid kaheksa kuud hiljem, on Autodiiler.ee-l üle 7800 registreeritud kasutaja ja aktiivset kuulutuste arv ületab 3350 piiri. Portaali külastab igapäevaselt suur hulk inimesi, millest annab tunnistust fakt, et Google Analyticsi andmetel on lehte külastanud 100 000 inimest. Kuulutusi on lisatud nii eraisikute kui ka äriklientide poolt, ligikaudu 11 200 kuulutust, mida on vaadatud rohkem kui  4.17 miljonit korda kokku. See näitab, et huvi uue tulija vastu pole sugugi vaibunud – vastupidi, see kasvab pidevalt.

Uuenduslikud funktsioonid ja mugav kasutajakogemus

Autodiiler.ee on uuenduslik platvorm, mis pakub kasutajatele mitmeid kasulikke lahendusi, muutes autoostmise ja müümise lihtsamaks ning mugavamaks. Üks silmapaistvamaid funktsioone on automaksu kalkulaator, mis arvutab automaatselt Eesti registris olevate sõidukite mootorsõidukimaksu ning kuvab selle kuulutustes. See on eriti asjakohane, arvestades, et mootorsõidukimaks on praegu Eestis kuum teema, kuigi seaduseelnõu on veel menetluses. Lisaks eristub Autodiiler.ee konkurentidest soodsa hinnastuse ja kasutajasõbraliku keskkonna poolest, pakkudes terviklikku lahendust nii ostjatele kui müüjatele.

Lisaks pakub portaal kasutajatele mitmekeelset keskkonda – kuulutusi saab sirvida eesti, inglise, soome ja vene keeles. See muudab portaalis müüdavad sõidukid kättesaadavaks laiemale publikule, sealhulgas ka välismaistele ostjatele. Samuti on kasutajatel võimalik valida kodulehe värvilahendus – nii heledates kui ka tumedates toonides, et muuta kasutajakogemus silmasõbralikumaks.

Autodiiler.ee eristub konkurentidest ka oma hinnapoliitika poolest. Kuulutuste lisamine portaalis on äärmiselt taskukohane. Eraisikutele maksab kuulutamine üheks kuuks vaid 1,99 eurot, kaheks kuuks 2,49 eurot ja kolmeks kuuks 2,99 eurot. See hind sisaldab juba käibemaksu, mis teeb Autodiiler.ee üheks soodsaimaks võimaluseks sõiduki müümisel Eestis.

Autodiiler
Autodiiler

Populaarsed margid ja tulevikuplaanid

Autodiiler.ee andmetel on portaali kasutajate seas kõige populaarsemad automargid BMW ja Audi, samas kui enim lisatud mudelite seas on Volkswagen Passat, Audi A4 ja Toyota Corolla. Need andmed näitavad, et portaal on leidnud tee just nende kasutajate südamesse, kes otsivad kindlaid ja tuntud automarke.

Portaali tulevikuplaanid on ambitsioonikad. Eesmärk on jätkata teenuste ja funktsioonide arendamist, et pakkuda veelgi paremat kasutajakogemust ning tugevdada oma positsiooni Eesti juhtiva automüügiportaalina. Koos suuremate äriklientidega, nagu Amserv, Bravoauto, ABC Motors ja Moller Auto, loodab Autodiiler.ee kasvada ja areneda, et pakkuda Eesti autoturul parimat platvormi sõidukite ostmiseks ja müümiseks.

Kokkuvõtteks

Autodiiler.ee on suurepärane näide sellest, kuidas kirg, kogemused ja innovatsioon võivad muuta turgu. Portaali asutajad on oma erialaseid teadmisi ja armastust autode vastu oskuslikult ühendanud, et luua midagi unikaalset ja tõhusat. Kuue kuuga on nad tõestanud, et Autodiiler.ee on valmis pakkuma Eesti turul parimat platvormi sõidukite ostmiseks ja müümiseks. Portaal kasvab ja areneb jätkuvalt, tuues Eesti autoturule värsket tuult ja pakkudes kasutajatele paremat ja taskukohasemat teenust. Tulevik on Autodiiler.ee jaoks paljutõotav ja on tõenäoline, et nad jätkavad oma tempokat tõusu Eesti automüügiturul.