Reklaam sulgub sekundi pärast

Emily Eestis: Lidlis on esmaspäevast müügil hittseriaali “Emily in Paris” eritooted

Sisuturundus

Emily in Paris
Emily in Paris — FOTO: Lidl

Prantsuse teemanädala raames on esmaspäevast kõigis Lidli kauplustes müügil piiratud koguses populaarse Netflixi seriaali “Emily in Paris” eritooted.

Lidl panustab üha rohkem isikupärastesse rahvusvahelistesse koostööprojektidesse, mis seovad erinevaid kultuuri- ja gurmee traditsioone kogu maailmast,” kommenteerib Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel lisades, et koostööd menukate brändide ja sarjadega on hea viis kutsumaks üles proovima uusi maitseid ning rikastama oma toiduelamusi.

Makroonid
Makroonid — FOTO: Lidl

Esmaspäevast leiab Lidli lettidelt "Emily in Paris” kaubamärgi all erinevaid prantsuse köögi klassikuid soolastest suupistetest kuni marjaste tartlettide ja šokolaadi laavakoogini. Makroonisõpradele on müügil küpsetussegu, millega saab igaüks kodus prantsuse köögi kõige menukamat küpsetist valmistada.

Rahvusvaheline koostöö kuulsustega pole esmakordne, alles möödunud aastal osales legendaarne Arnold Schwarzenegger tööriistabrändi Parkside turunduskampaanias ning varem on näiteks supermodell Heidi Klum disaininud Lidli jaoks rõivakollektsiooni.

Madeleines
Madeleines — FOTO: Lidl
Kartulikrõpsud
Kartulikrõpsud — FOTO: Lidl

Lidlist

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 225 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Lidl Eesti asutati 2018. aastal ning 3. märtsil 2022 avas Lidl oma kaupluseketi Eestis. Hetkel on Lidlil 14 kauplust 7 linnas üle Eesti. 2024. aastal omistati Lidl Eestile teist korda rahvusvaheliselt tunnustatud parima tööandja Top Employer tiitel.

Emily in Paris
Emily in Paris — FOTO: Lidl