Reklaam sulgub sekundi pärast

Rõõmusõnum! Go3 trooniti Eesti kõige meelelahutuslikumaks brändiks

Go3
Go3 — FOTO: Pressimaterjal

Riias toimunud turundusvaldkonna üritusel Baltic Brand Forum selgusid reedel, 20. septembril, Balti riikide elanike küsitluste tulemusena kokku pandud tippbrändide edetabelid.

Sel aastal võistles 646 kaubamärki ja need jagati finaalis seitsmesse kategooriasse. Kõige rohkem meelelahutust pakkuvaks brändiks Eestis valiti Go3. Samas kategoorias, kuid Baltikumi arvestuses, teenis Go3 viienda koha.  

Võrreldes teiste teenusepakkujatega on Go3 televisioon Eesti turul ning Baltikumis olnud lühemat aega, kuid vaatamata sellele väga soojalt vastu võetud. Selle tõestuseks on asjaolu, et kogu Baltikumis nauditakse Go3 teleteenust juba enam kui 500 000 kodus ja sellega edestanud ka Netflixi kasutajate arvu Baltikumis.

"Meil on suur au olla tunnustatud kui kõige meelelahutuslikum bränd, pälvides 1. koha Eestis ning 5. koha Baltikumis," ütles Go3 turundusdirektor Ivars Lubans. "Aastate jooksul on Go3 kasvanud märkimisväärselt, laiendades oma sisuvalikut, et kaasata ja lõbustada võimalikult palju vaatajaid. Meie kasv jätkub ning oleme pühendunud pakkuma tulevikus veelgi mitmekesisemat ja kvaliteetsemat meelelahutust igale vaatajatele."

Go3-st leiad üle 50 telekanali, originaalsarjad, eestikeelsete kommentaaridega spordiülekanded, reklaamivabalt parimad seriaalid nii meilt kui mujalt maailmast, Hollywoodi kassahitid ja põnevad dokumentaalid ning lastesisu, mis on eestikeelse pealelugemisega. Lisaks sellele on Go3 televisioonis laialdane HBO sisu ja Go3 Extra Sport sisu, mis hõlmab endas maailmaklassi tasemel sporti nagu Inglismaa kõrgliigat, UEFA Meistrite liigat, Vormel-1 ja palju muud.

Üks asi on kindel – Go3 televisiooniga saab meel lahutatud.

Ürituse korraldasid Magic, OMD ja Norstat. Brand Capital on suurim Balti riikides läbiviidav brändi- ja elustiiliuuring, mis käivitati 2004. aastal ning alates 2013. aastast on seda läbi viidud ka Leedus ja Eestis. Tänavu kogus uuring andmeid ligikaudu 600 kaubamärgi kohta ja küsitleti üle 3000 Balti riikide elaniku, kes vastasid ligi 300 küsimusele elustiili ja brändidesse suhtumise kohta.