Reklaam sulgub sekundi pärast

Mäletad veel? Üle kümne aasta tagasi loodi “Tulnuka” ainetel humoorikalt karm telereklaam

Johanna Alvin

Kaader filmist
Kaader filmist "Tulnukas" — FOTO: "Tulnukas"

Üle kümne aasta tagasi lasi Maanteeamet luua sõiduohutuse promomiseks reklaami, kus menufilmi "Tulnukas" näitlejad kaasa teevad. Reklaami sisu on karm, kuid loodetavasti pakub tänaseni läbi huumori õpetussõnu.

2009. aastal Youtube'is avaldatud reklaam on tänaseni väga hea meeldetuletus, miks tasub autos turvavöö kinnitada.

Autos sõidavad koos filmi kolm peategelast - burgerit sööv Ott Sepp, roolis olev Vallo Kirs ja muusikat nautiv Uku Uusberg. Tümaka saatel kiirendavad poisid autoga ning järsul pidurdusel lendab Ott Sepa poolt kehastatav karakter vastu esiklaasi surnuks. Kaadris on näha klaasil voolavat verd. 

Video keritakse aga tagasi ning sel korral kinnitab Ott Sepp turvavöö. Sama stsenaarium mängib end läbi, kuid noormehe surmasaamise asemel lendab hoopis burger vastu esiklaasi. Lisaks saab toiduga pihta ka Uku Uusbergi karakter, kes selle peale võtab taskust labida.

Video tõmbub mustaks ja ekraanile ilmub Ott, kes on läbipekstud. Ekraanil on suurelt sõnad: "Ära tapa oma sõpra. Kinnita tagaistmel turvavöö!"

Lõbusal reklaamil on Youtubes lausa 44 000 vaatamist. Idee autor on reklaamiagentuur La Ecwador ning režissöör on Rasmus Merivoo, kes on "Tulnuka" filmi autor.

Meenuta humoorikat, kuid karmi sõnumiga klippi!

Vaata, millised kuulsused väisasid "Tulnukas II ehk Valdise tagasitulek 17 osas" esilinastust!

Loe ka uue "Tulnuka" arvustust!