Reklaam sulgub sekundi pärast

Ei või olla! Tuntud firma tegi “Läbi suve Taaviga” saatelõigu põhjal endale reklaamklipi

Kes oleks osanud arvata, et ikoonilisest "Läbi suve Taaviga" saatest sünnib lisaks eetrilugudele ka reklaamklippe? Just nii läks TikTokis tegutseva Nämm Nämm Mehega, kelle kaheti mõistetavast liigutusest sai Tupperware edasimüüjate ametlik reklaam.

Taavi Libe läks "Läbi suve Taaviga" saate raames külla Veikole ehk Nämm Nämm Mehele, kes armastab süüa ja toidutegemist, kuid samas rõhutab, et kokata ta ei oska. Mehe sõnul läks tema esimene ja lihtne hot dogi video netirahvale väga hästi peale ning seega otsustas ta rohkem toiduteemalist sisu tootma hakata.

Nüüd meenutas Libe, kuidas Nämm Nämm Mees ei tahtnud algul sugugi telekaamera ette tulla, ent lõpuks oma kaaslaste sunnil ja toel ta sellega nõustus. Niisiis läks Taavi kohale ja sõnab, kuidas eriti palju tähelepanu köitis just see hetk, kui Veiko hakkas sibulat hakkima. Õigemini, ta kasutas selleks mingit imevidinat, mis sibula tükkideks tegi, sest ise tükeldada Veiko ei viitsinud. Liigutus, mida mees selle masinaga tegi, meenutas sootuks midagi muud kui süütut kokkamist.

Sellest hetkest kasvas aga välja midagi hoopis suuremat. "Kõige lõbusam selle eneserahuldamist imiteeriva klipi puhul oli asjaolu, et sellest on saanud täitsa ametlik reklaamklipike Eesti Tupperware ametlike edasimüüjate jaoks, kes erinevatel lehekülgedel seda jagavad ja ütlevad: kui sa tahad ka sibulat hakkida, siis võta meiega ühendust ja hangi ka endale selline suurepärane masin!" räägib Libe.

Vaata täispikka "Kaadri taga Taaviga" veebisaadet artikli päises!

Meenuta ka Nämm Nämm Mehe lugu!

Kommentaarid puuduvad