Reklaam sulgub sekundi pärast

Uudiste uudised

INTERVJUU | Ekspert kommenteerib pahameeletormi tekitanud Lidli reklaami: see on üliefektiivne!

Kas antud Lidli reklaam on negatiivsest tagasisidest hoolimata edukas? “Reklaamipsühholoogias on palju konkreetseid mõjutegureid, võtteid ja seda, miks reklaam on edukas või mitte või miks temast räägitakse. See moodustab keerulise kompleksi, kus ühest mõju välja tuua ei olegi nii lihtne,” selgitab Bachmann. “Esimene tegur on tähelepanu haaramine. Ja sellesmõttes see (Lidli) reklaam haarab kindlasti tähelepanu üsna heas või halvas mõttes agressiivse laadiga. Videoosa on rütmikas, palju tuntud märke, liikumist ja värvikust. Audioosa on valju, rütmikas, kogelev, pa-pa-pa — see tõmbab tähelepanu.” Bachmann lisab, et kasutatud on tuntud Ritchie Valensi suvelaulu “La Bamba” eestindatud varianti ning tähelepanu mõttes on Lidli reklaam […]

Ministeerium soovitab inimestel gaasi tarbimist vähendada: esimesel võimalusel tuleb kasutusele võtta alternatiivsed kütused

„Näiteks soojuse tootjad, kel on võimalik võtta kasutusele alternatiivsed kütused, näiteks põlevkiviõli, peaksid seda esimesel võimalusel tegema. Samuti saavad kõik maagaasi tarbijad vähemal või rohkemal määral rakendada energiatõhususe meetmeid,” märkis majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi energeetika ja maavarade asekantsler Timo Tatar Tallinna linnapeale Mihhail Kõlvartile saadetud kirjas. Nii tagatakse tema sõnul, et maagaas oleks olemas kogu kütteperioodil ning tarned kõige haavatavamatele tarbijagruppidele ei katke. „Alternatiivsetele kütustele üleminek ei toimu päevapealt – piisavalt aega on vaja nii kütusekoguste kui ka nende tarnete tagamiseks,” toonitas asekantsler. Hädaolukorra väljakuulutamine ei ole tema hinnangul otseselt vajalik ning erandi tegemise aluseks, kuid võib olla sellegipoolest vajalik elutähtsa teenuse […]

Värske rahvaloendus: just sellises vanuses eestlasi on meie riigis kõige rohkem

Statistikaameti juhtivanalüütiku Triinu Augi sõnul on juuni alguses avaldatud rahvaloenduse esimesed andmed on juba kantud ka statistikaameti interaktiivsesse rahvastikupüramiidi rakendusse, kus igaüks saab erinevate andmetega katsetada. Ilmneb, kuidas on muutunud olulisemate vanuserühmade suurus, mis vanusest ja soost on Eestis elavad eestlased ja mitte-eestlased ning kuidas inimesed üle Eesti jaotuvad. „Esmalt hakkab muidugi silma see, et andmeid näitav püramiid pole üldse klassikalise püramiidi kujuga. Nii oli see muidugi ka viimasel kolmel loendusel ja selle suureks põhjuseks on olnud laulva revolutsiooni lapsed,“ selgitas Aug.  2021. aasta rahvaloenduse tulemusi kujutava püramiidi kõige laiem koht on vanuse 30–34 juures ehk kõige rohkem on 2021. […]