Ajujaht

Stardib 4. aprillil!

Algab uus pingeline võistlus Eesti parima äriidee 2019 nimel!

Mis on järgmine Taxify või Click&Grow, selgub juba sel kevadel TV3 eetris, kui 100 parimat Ajujahi konkursi osalejat alustavad võistlust 75 000 eurose auhinnafondi nimel. Kolmesajast esitatud äriideeest pääses pitchingule sada, kellest valitakse esimeses saates välja 30 ja seejärel juba 10 osalejat.

Sel aastal hakkavad kõik meeskonnad pidama videopäevikut ja kümne parima hulka jõudnud meeskonnad saavad endale žüriiliikmest mentori, kelle osalusel äriideed maailmavallutuseks ette valmistama hakatakse. Nii karmi äriideede konkurssi ei ole Eesti telemaastikul veel olnud. Saatejuht Marii Karell´i nõudliku pilgu all pannakse osaliste ideed, areng ja tulemus proovile tõsisemalt kui eales varem ja igas saates tuleb mõnel võistlejal mängust jäädavalt lahkuda.

Otse-eetrisse jõudvas finaalis võistlevad kolm parima äriidee esitajat 30 000 eurose peaauhinna nimel. Ajujahi konkursi korraldab Ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS).

Veel Kolmes